6:30- 8:00 – SCHODZENIE SIĘ DZIECI
Ø pożegnanie z rodzicami, chrześcijańskie powitanie, rozmowy indywidualne, zabawy w wybranych kącikach zainteresowań, gry i zabawy stolikowe
8.00-8.15 - ĆWICZENIA PORANNE
Ø zabawy ruchowe według pomysłu nauczyciela
8.15-8.30 PRZYGOTOWANIE DO ŚNIADANIA
Ø wykonywanie czynności sanitarno-higienicznych i rozwijanie umiejętności samoobsługowych
Ø wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania
Ø modlitwa poranna w kaplicy
8.30-9.00 ŚNIADANIE
Ø zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku
Ø zachowanie porządku wokół siebie, zachowanie prawidłowej postawy
Ø wdrażanie do czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu śniadania
9:00 – 9:30 – ZAJĘCIA ZORGANIZOWANE
Ø katecheza
Ø rytmika
Ø język angielski
Ø zajęcia sportowe
9.30-10.40 ZAJĘCIA CZYNNOŚCI OBJĘTE TEMATYKĄ PLANÓW DZIENNYCH
Ø wspieranie rozwoju dziecka poprzez prowadzenie dydaktycznych zajęć programowych
10.40-11.40 POBYT NA ŚWIEŻYM POWIETRZU
Ø organizowanie zabaw na świeżym powietrzu, spacery, wycieczki
11.40-12.00 PRZYGOTOWANIE DO OBIADU
Ø modlitwa południowa w kaplicy
Ø zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe, wdrażanie zasad hieny i kulturalnego zachowania
12.00-12.30 OBIAD
Ø zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku, zachowanie prawidłowej postawy
Ø rozwijanie umiejętności posługiwania się sztućcami
Ø wdrażanie do czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu obiadu
12.30-13.45 ZABAWY ZESPOŁOWE I TEMATYCZNE, KONSTRUKCYJNE
Z WYKORZYSTANIEM TWÓRCZEJ AKTYWNOŚCI DZIECI W SALI
Ø odpoczynek poobiedni - leżakowanie, słuchanie czytanej bajki, opowieści biblijnej
Ø realizacja programów dodatkowych i projektów edukacyjnych, szachy
Ø zabawy i zajęcia o charakterze relaksacyjnej, rozwijanie zainteresowań dzieci
Ø prowadzenie obserwacji
Ø refleksja nad własnym postępowaniem
13.45-14.00 PRZYGOTOWANIE DO PODWIECZORKU
Ø zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe
14.00-14.30 PODWIECZOREK
Ø zwracanie uwagi na kulturalne zachowanie się podczas posiłku, zachowanie prawidłowej postawy
Ø utrwalanie czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu podwieczorku
14.30-16.00 ROZCHODZENIE SIĘ DZIECI
Ø dowolna działalność dzieci, zabawy w sali lub na świeżym powietrzu
Ø zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, rozmowy indywidualne