^Powrót
  
  
  
Get Adobe Flash player

Nasza grupa

 

         Drodzy Rodzice!

       W związku z decyzją Rządu RP o dalszym zawieszeniu prac placówek oświatowych z powodu epidemii koronawirusa w kraju - informujemy, że przedszkole pozostaje zamknięte do Świąt Wielkanocnych.

     Aby ten czas umilić, kreatywnie i ciekawie spędzić z dziećmi  w domach zapraszamy do współpracy z nauczycielami, którzy mimo tej trudnej sytuacji chcą realizować podstawę programową i przesyłać zaplanowane wcześniej tematy zajęć oraz propozycje ćwiczeń i zabaw do zrealizowania z dzieckiem w domu - odpowiednie dla poszczególnej grupy wiekowej.

   Zapraszamy do współpracy i pobierania na bieżąco materiałów dla swoich pociech z e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. hasło: Zostajewdomu123, zaś dzieci 4l. również do wykonywania ćwiczeń w książeczkach odpowiednio wskazanych na dany dzień przez nauczyciela.

     Liczymy na Wasze odpowiedzialne podejście i życzymy owocnej pracy z dziećmi J

Serdecznie pozdrawiamy,

mgr Barbara Tenerowicz
mgr Barbara Prokop

Znalezione obrazy dla zapytania w przedszkolu rysunek

Wiersz i piosenka miesiąca

WIERSZ  MIESIĄCA:

 

  „ Przebiśnieg”- Halina Szayerowa

Za śniegowej chmury

słońce ledwie błyśnie,

a już się spod śniegu

przebija przebiśnieg.

 

Wychyla się główka

w śniegu sztywnej kryzie…

Byle na powietrze!...

Byle słonka bliżej!...

Rozgniewał się marzec,

sypnął gęsto śniegu…

- Nie czas jeszcze wiosnę

witać , przebiśniegu!

 

Lecz przebiśnieg – kwiatek

drobny, niepozorny,

przebił się na przekór.

Mały …a zadziorny.

Ponad kryzą śniegu

białym kwiatem błysnął…

- Czas już, panie Marcu,

bo wiosna już blisko!

Znalezione obrazy dla zapytania: przebiśnieg

 

 

PIOSENKA MIESIĄCA:

 

 

 

  „Jestem wiosna”

                                                               - sł. i muz. Halina Sokołowska

1. Idę, idę, idę prosto do was.

    Idę, idę, słońce niosę wam.

    Wszystkie śniegi stopię,

    Zazielenię wszystkie lasy,

    Fiołki oraz bratki,

    Patrzcie, dla was mam.

 

Ref. Wiosna, wiosna, jestem wiosna,

        Patrzcie jaką piękną suknię mam.

        Wiosna, wiosna, jestem wiosna.

        Najpiękniejsza z wszystkich dam. X2

 

2. Wszędzie zieleń, czerwień, złoto, błękit.

    Oczy kwiatów w słońce patrzą już.

    Cieszcie się wraz ze mną.

    Podziwiajcie mą pogodę.

    Chodźcie do mnie wszyscy,

    Zaśpiewajmy znów.

 

Ref. Wiosna, wiosna, jestem wiosna,

        Patrzcie jaką piękną suknię mam.

        Wiosna, wiosna, jestem wiosna.

        Najpiękniejsza z wszystkich dam. X2


Znalezione obrazy dla zapytania: pani wiosna

 

Ramowy rozkład dnia

Ramowy rozkład dnia

 

 

6.30 8.00  Schodzenie się dzieci i zabawy dowolne
~ czynności opiekuńcze, porządkowe, organizacyjne
~ stwarzanie warunków do zabaw swobodnych, spontanicznych według zainteresowań dzieci
~ zabawy tematyczne, konstrukcyjne, badawcze, dydaktyczne, gry, oglądanie książek, albumów

8.00 - 8.30  Zajęcia dodatkowe
~ katecheza
~ zajęcia rytmiczno-taneczne
~ ćwiczenia korekcyjne
~ logopedia

8.30 - 8.45  Ćwiczenia poranne
~ zabawy ruchowe według pomysłu nauczyciela

8.45 - 9.00  Przygotowanie do śniadania
~ wykonywanie czynności sanitarno - higienicznych i samoobsługowych przed śniadaniem
~ modlitwa poranna

9.00 - 9.30  Śniadanie
~ wykonywanie czynności sanitarno - higienicznych i samoobsługowych po śniadaniu

9.30 - 10.40  Zajęcia, czynności objęte tematyką planów dziennych
~ wspieranie rozwoju dziecka poprzez prowadzenie dydaktycznych zajęć, będących realizacją wybranych treści z programu wychowania przedszkolnego
~ zabawy dowolne według zainteresowań dzieci

10.40 - 11.40 Pobyt na świeżym powietrzu
~ wycieczki, spacery, obserwacje przyrodnicze
~ zabawy na placu zabaw
~ wizyty zaproszonych gości

11.40 - 12.00 Przygotowanie do obiadu
~ zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe przed obiadem, wdrażanie zasad higieny  i kulturalnego spożywania posiłku, zachowania prawidłowej postawy
~ modlitwa "Anioł Pański"

12.00 - 12.30  Obiad
~ zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe po obiedzie, wdrażanie zasad higieny

12.30 - 13.45  Zabawy zespołowe i tematyczne, konstrukcyjne z wykorzystaniem twórczej aktywności dzieci w sali
~ słuchanie cicho czytanej bajki, zabawy i zajęcia o charakterze relaksacyjnym,
~ rozwijanie zainteresowań i zdolności dzieci, prowadzenie obserwacji

13.45 - 14.00  Przygotowanie do podwieczorku
~ utrwalenie czynności higienicznych, samoobsługowych i porządkowych przed podwieczorkiem

14.00 - 14.30  Podwieczorek
~ czynności higieniczne, samoobsługowe i porządkowe po podwieczorku

14.30 - 16.00  Rozchodzenie się dzieci
~ stwarzanie warunków zabaw odpowiadających zainteresowaniom dziecięcym,
~ zabawy w sali lub na placu zabaw
~ kontakty indywidualne z rodzicami , czynności organizacyjne